fbpx

פתיחת סתימות ביוב

לעיתים הביוב נסתם בגלל גורמים שאינם נמצאים בשליטה ישירה של בעל הבית. לעיתים הביוב נסתם בשל גורמים שאפשר היה למנוע אותם. אך מרגע שמרגישים ריחות רעים של ביוב או כאשר רואים את המים גואים על גדותיהם, אסור לבזבז זמן. צריך להזמין שירות של פתיחת סתימות ביוב בהקדם. שירות זה עשוי לכלול גם שאיבה של הצפת הביוב, לאחר מכן איתור הגורם לבעיה ושימוש בכל האמצעים המקובלים לפתיחת סתימות מהסוג שהתגלה.

פתיחת סתימות ביוב

שימוש במים לפתיחת סתימות בביוב

על מנת למנוע סתימות לא רצויות, מאוד כדאי להימנע מהשלכה של פסולת לאסלה. זה לא המקום להשליך בו דפים של עיתונים, מגבונים או כל פסולת ביתית באשר היא. בנוסף, גם לא מומלץ לשפוך לביוב שמן ושומנים שעם הזמן מצטברים ומתקשים. אבל אם התגלתה סתימה כזאת או אחרת, ניתן להשתמש בשיטות שונות לפתרון הבעיה. כאשר אמצעים ביתיים רגילים כגון שימוש בפומפה לא באמת עוזרים, מזמינים איש מקצוע המצויד עם אמצעים מקצועיים. מתחברים לביוב ומזרימים פנימה מים בלחץ מאוד גבוה. לחץ המים הזה משחרר את הסתימה ומאפשר למים להמשיך לזרום. לאחר מכן, כבר לא צריכים להתמודד עם הריח הלא נעים ועם ביוב שעולה על גדותיו.

איך מאתרים סתימות קשות בביוב

לעיתים לא מספיק להשתמש בלחץ של מים לשחרור סתימה בביוב. לפעמים הסתימה פשוט קשה מדי, ישנם שורשים בביוב או מחסומים אחרים. במידה ויש צורך בשיקום קו ביוב, ניתן לבצע צילום של הביוב מבפנים באמצעות מצלמות מיוחדות. מצלמה עם סיב אופטי מזהה היכן מקור הבעיה כך שאפשר לנקוט אמצעי יעיל. סתימות קשות ניתן לשחרר באמצעות השחלה של קפיצים ואמצעים אחרים ששולפים את הסתימה. דרך אחרת לפתיחת סתימות קשות מבוססת על קידוח וריסוק של הסתימה, השורשים וכל גורם חוסם אחר. פתיחת סתימות ביוב באמצעים מקצועיים תחזיר את החיים למסלולים בצורה מהירה וטובה.

כיצד למנוע נזק בביוב

ישנם אנשים שמגלים כי המים לא יורדים בכיור וממהרים לשפוך פנימה חומרים כימיים שאמורים לבצע פתיחת סתימות ביוב. חומרים כאלה יכולים לעזור במקרים מסוימים אך הם עשויים לגרום לנזק גדול לצנרת עצמה. החומרים החריפים עשויים להפיץ אדים מזיקים לעיניים ומסוכנים לנשימה כך שצריך מאוד להיזהר בשימוש. בנוסף, החומרים הללו עלולים לעכל את הצנרת ולגרום לחורים. אם אתם מגלים כי פעם אחר פעם אתם משתמשים בחומרים ביתיים לפתיחת סתימות, עדיף להזמין איש מקצוע. בצורה כזאת מבטיחים את שלמות צנרת הביוב ומטפלים בסתימה בצורה מקיפה ויסודית. אגב, באמצעות מודעות מספקת תוכלו למנוע סתימות רבות. לדוגמא, התקינו מסננים בפתחי הניקוז והימנעו מהשלכת פסולת מזון או שמן בכמות רבה לכיורים ולאסלות. במידת הצורך, התייעצו עם איש מקצוע בעל ניסיון בתיקוני ביוב ופתיחת סתימות מכל סוג.

 

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור